Tuesday, October 6, 2009

ATTENTION!

ATTENTION! Poehullud ja inimesed, kes tahavad odavalt Hollandisse tulla(mul on v2ike omakasu ka m2ngus). Kolmap2val algab OSTURALLI, Gotravelil on pakkumine 8ks suund Amsterdami 1120. Mina jookseks. Eriti k2ib see Dorise kohta. Lisainfo internetist kaubamaja osturalli. Proovige ellu j22da ja teisi mitte maha joosta.

Tegelikult on nii, et 8ksk6ik millal inimesed ka tulla m6tlevad, see on igal juhul k6ige odavam variant, sest sigad lennufirmad tahavad eestlastelt h2sti palju raha ja odavlennufirmad ei taha enam Eetisse lennata. Ma ei arvanud, et ma kunagi midagi sellist v2lja reklaamin, aga nagu n2ha siis elu on t2is 8llatusi.
Kairist ja Mikust on natukene kahju, nendel juba ostetud, aga ehk teinekord l2heb 6nneks.

3 comments:

  1. Hei kallis. Mul ei ole sedagi raha, et neid odavamaid pileteidki osta. Hea kui hetkel süüa saan. Mul on tõesti rahaga täiesti cancel. Aga ma teen kõik, et sinna üks hetk jõuda järgneva aasta jooksul.

    Pai kallis:)

    ReplyDelete
  2. seda 1200.- ma teadsin küll, aga see on ühe otsa pilet ja pm tuleks sama välja ehk siis 2400.- me saime 2500.-

    ReplyDelete