Wednesday, September 9, 2009

Kolmas p2ev

Aeg l2heb kiiresti. Sellesm6ttes, et kell l2heb kiiresti ja 6htuti olen p2ris v2sinud. Praegu just oli meeting, k6ik r22kisid, mis nad see n2dal teinud on ja mis neil plaanis on. Mina olin ka seal, varsti tuleb poster sticking action ja n88d ma hakkan juba rohkem aru saama, mida ma tegema hakkan.
Elie 6htul istusin oma suurep2rasel ja 88berromantilisel r6dul, tegin suitsu ja j6in Leffe 6lut, tahtsin osta Leffe Blonde, aga ostsin kogemata Triple, mis on 8,2 vol kui ma ei eksi, hiljem tundsin ennast veidi kaalutuna, see oli fun. Helistasin Gerlile, suu l2ks k6rvuni ja r22kisime veits juttu, oli soe tunne, p2rast tuli kohe inspiratsioon ka peale ja ehitasin asjadest nagu tool, riiul, v2iksem tool, roosa 2mber ja m6ned raamatud endale statiiivi ja pildistasin katuse tagant piiluvat kuud, eks n2is kas v2lja ka tuli. Hiljem kirjutasin mingeid m6tteid oma toredasse m2rkmikusse. Nautisin, 6ppisin hetkes olemist ja suitsetasin.

1 comment:

  1. Hmmm. Raamatutes ja blogides saab suitsetamine alati sensuaalse ning oma moodi romantilisi loori. Tavaelus ma ei suitsetaks kunagi, aga kui ma raamatutegelaseks saan, siis tahaks ka, et minust kirjutades lõppeks lause "...ja suitsetas". Imelik. Ma nii kujutan endale ette seda rahulikku Liisat, et istub ja naudib.

    ReplyDelete