Wednesday, September 23, 2009

Vastused erinevatele huvitavatele kommentaaridele

Nii nii, pidin just naerukrambid saama, kui lugesin Kairi kommentaari, eelmisele postitusele. Doris 8ritab oma klaverit m88a, et mulle k8lla tulla, v2ga armas. Ja need kuup2evad, muide sobivad mulle ideaalselt, siis saab r2igelt pidu panna aastavahetusel ja nii, oh tulge aga tulge. Kairi ja Mikk on kindlad, see ka meeldib. Mis puutub, sellesse, kas ma ise j6uludel koju tulen, siis ma ei usu, sest ma pakun, et mu enda perekond on sellel ajal Tais ja kui inimesed juba 27 siia tulevad, siis, mis ma sinna koju ikka ronima hakkan. Te olete 2gedad. Aga siiski, kes sundis Dorist oma klaverit m88ma:) Kuidas teil ilmaga on? Meil s8gis ei j6ua 8ldse kohale, esmasp2val oli nii soe.

2 comments:

  1. Dorist sundis süda, mis rebib sinna ja tänna ehk siis eesti ja hollandi vahel, ilm on meil.. ausalt öeldes SITT, nimelt plaan oli see laupäev minna patarei vanglasse PATAREIVILE aga kui sama ilm jätkub kolin ma kuhugi sisse peole. ja mantlid ning kampsunid on kohustuslikud!

    ReplyDelete
  2. Sellega klaveriga on praegu päris nukker. Keegi ei taha kohe kuidagi. Pean vist Kairi suured reklaami plaanid vastu võtma kui omadega kuskile jõuda tahan. Kui keegi klaverit ei osta siis Doris Hollandisse ei jõua. Aga eks vaatab.
    Pai pai musi Liisa

    ReplyDelete