Thursday, September 17, 2009

Pealkirjata

Tunnen kohustust blogi update'ida. Shalalaa, s8gis on k2es. Tore, sest saan k6ik on puhvaikad j2lle selga t6mmata ja t2navatel pingviini m2ngida. Tegelikult nii k8lm veel ei ole, p2ike paistab, aga ei saa just v2ita, et rannailm. Iseendalegi m2rkamatult alustasin ilmast, seda teevad k6ik hollandlased, ju siis sobin h2sti, kuigi ka mulle tundus alguses imelik, et nad koguaeg ilmast r22givad. Eile k2isin jooksmas ja neighborhoodi avastamas, leidsin pargi, kus olid puud ja puha ja ilus ja m6nus. T2na tunnen ennast erakordselt h2sti, see on v2ga oluline, sest 6htul on kodus suur pidu, we call it THE Housewarming party, umbes 20 inimest ja puha. T6esti loodan, et suudan seda hiljem v6rrelda kodus(Eestis) toimunud pidudega, sest muidu igatseksin ennast puruks (asjaosalised peaksid teadma millest r22gin).
Ja kui kellegil j22b mulje, et ainuke asi mida ma siin teen on joon 6lut ja pidutsen, siis ei, eile vaatasime Farah'ga(8ks t8druk, kes praegu meil elab) n2iteks filmi, j2in k8ll magama, aga siiski, vaatasime. Ja eile kui ma office's olin, k2isin meetingul ja sain tasklisti, hiljem kirjutasin 8he artikli ja valisin pilte. Vot. Ja teisip2eval k2isime Den Haag'is, seal oli mingi kuninganna 8ritus, kus ta k6igepealt s6idab l2bi linna kuldes kaarikus ja lehvitab k6igile ja siis teatab pika ja igava k6nega, mis on selle aasta majandusplaan. Me k2isime seal niisama, inimestele lolli m2ngimas(roosa mikrofoni, plastamassist krooni ja sametlilla keebiga). K8sisime neilt, et kui nemad saaksid midagi muuta, v6i oma k6ne teha, siis mida nad 8tleksid. Sealt tuli p2ris h2id p2rleid, aga overall j2i see 8ritus minu jaoks natukene arusaamatuks. Kuningannat ma ka ei n2inud, sest ma olen liiga l8hike, aga see selleks. Lepin arusaamatusega, sest ma ei oska veel keelt ja ei tea midagi majandusest ega poliitikast(and I intend to keep it that way). Aga inimesed, kellega k2isime olid toredad ja nalja sai, so why not. Ja ofcourse leidus ka vaimustuses fotograafe, kes k6ik leidsid minu soengu olevat 22retult huvitav ja kl6psasid pilte ning naeratasid, mulle see meeldis:)
Muidu naudin olemise kergust ja rattaga koju s6ites head muusikat ja m6tisklusi. Varsti panen siia pildi Liisast ratta peal, sest mu ratas on 2ge ja slightly roostene.
8ksp2ev r22kisin emaga telefonis, tal on nii armas h22l, siis avastasin, et eesti keel k6lab imelikult ja tundsin, et ei oska enam r22kida.

2 comments:

  1. Pärl - "Kuningannat ma ka ei n2inud, sest ma olen liiga l8hike"

    Ma ikka kohe tükk aega naersin laginal:D

    You made my day!

    ReplyDelete
  2. lalala tahan näha armsat Liisat ratta peal

    ReplyDelete