Wednesday, September 9, 2009

S6pradele

Heh, eelmine pealkiri k6las k8ll niimoodi nagu ma oleks anon88mne alkohoolik ja rehab'is. Aga jah, see selleks, muidu see plaat mis teatud inimesed mulle kinkisid, ma ei ole saanud seda kuulata/vaadata sest see on mingis mov formaadis ja mu arvuti t66juures ei m6ista seda, samas ka mina ise ei ole sellest midagi kuulnud. Oleks tegelikult v2ga hea saada teada, mis seal peal on. Kui Uku mu blogi loeb siis 2kki ta saab mind aidata. Jagame armastust, ma receive'in k8ll oma telepaatiliste tundlatega p2ris palju, eile k8ll tundsin. Ja kui keegi mu ema n2eb, siis tehke musi.

2 comments:

  1. See, mis seal peal pesitseb, olgu siiski siiski üllatus. Arvatavasti annab Uku ka varsti sulle plaadikäivitamis nõu.

    ReplyDelete
  2. Kui tore on sinu tegemistest lugeda - iga päev jälgin :).
    Siin ka väike hint - mov-i näitab näiteks Quicktime Player ja selle saad sealt:
    http://www.apple.com/quicktime/download/
    Installid ära ja siis peaks kõik toimima. See kõik muidugi kehtib juhul kui sul lubatakse tööarvutisse ise asju peale panna.
    Ja võid mulle privas kirjutada mis su oma läppariga juhtus - äkki saan aidata.

    ReplyDelete