Monday, September 21, 2009

Kuulasin plaati...

Paljud teist teavad, mis plaadist k2ib jutt, nimelt l6puks ometi kuulasin selle 2ra, sest avastasin, et Rubeni arvutis see actually ka m2ngib. 6nneks olin 8ksi, sest Ruben ei oleks seda pisratae j6ge viitsinud 2mbritesse k8hveldada. 8htlasi on hea, et ma vahetult peale kuulamist kohe blogi update ida ei saanud, sest muidu oleks k6ik lihtsalt liiga mitte eestlaslikult emotsionaalne, on the other hand kahetsen natukene, sest k6ik mida tundsin, et tahan jagada ei ole enam meeles. M2letan sooja tunnet ja j6udu, mis minu sisse l2ks. Nii hea on teada, et kodus on inimesed, kes minusse usuvad. Te suutsite mind 8llatada, sest ma ei osanud oodata osade inimeste h22li, kuid nad siiski olid seal. I mean Kaisa, Siim ja Joosep(Vimm), Kaisale: parim, lihtsalt parim, soundtrack, Gerlile: ma tundsin, nagu ma saaks sinuga tegelikult r22kida ja naersin oodates vastu sinu naeru, Siimule: m6istan mida r22gid ja mulle nii meeldib kui sa 8tled tundelisi asju, mida harvem, seda erilisem you know;). Jah, niiviisi 8ksikuid inimesi toon v2lja mitte sellep2rast, et keegi on kellegist parem, vaid sellep2rast, et tegelikult see k6ik oli pehmelt 6eldes overwhelming. Ja mulle meeldis ka see, et mu ema oli veits purjakil ja loomulikult Musi ees, kus siis veel. Hoolitsege mu ema eest, eksju, sest noh, ma olen memmekas. Minu hetke seisundist niipalju, et olin siin haige, l2kastan ja l6ristan ikka veel , aga on juba parem, see eest nakatasin Rubenit, oh neid s88mepiinu. Mina k2isin teistega t2na j2lle pool hollandit l2bi, kleepisime v2ikestes k8lades plakateid ja s6ime j22tist, rongid meeldivad mulle. Haiguse t6ttu j2i mul n2dalavahetusel pidutsemine 2ra, ongi hea, alkoholi saigi juba liiga palju. 8ksi olemine oli ainult natukene halb, vaatasin vist k6ik filmid Rubeni arvutist 2ra. Hiljem arutasime, et mis v2rk mul selle 8ksi olemisega siis on, Ruben' it tsiteerides:"You have to learn". Tal on 6igust, pean 6ppima 8ksinda olemist, vaikus ei olegi nii hirmus, kui me ainult julgeks seda kuulata.

3 comments:

  1. kallis liisa planeerime juba tõsiselt hollandisse tulemist, arvatavad kuupäevad 27.detsember-3.jaanuar !!! hetkel räägime ja uurime kes kõik, hetkel mina ja mikk oleme kindlad, doris müüb oma klaverit et tulla ja on teisigi kes üritavad raha probleeme ületada ja olemas olla :) tore kui plaat meeldis, igatsen sind ja sinuga pisarateni naermisi!

    ReplyDelete
  2. Aga Liisa, minuni on jõudnud kuuldused, et tuled jõuluks meitele..

    ReplyDelete
  3. Kust, need kuuldused, et tulen, huvitav, 2kki loed mu m6tteid, sest ma olen selle peale k8ll m6elnud, aga ma ei usu eriti, et tulen, pigem ootan teid siia.

    ReplyDelete